Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday 18 December 2011

Kisah Ketika Di Kampung.

Salam semua.


Sebenarnya semalam saya baru pulang dari kampung.


Semasa di kampung, ramai sepupu saya yang ada.


Sewaktu disana, sepupu saya dan saya  telah berulang kali menolong Budir saya membuat
kuih cheese tart  dan kek caramel.


Sepupu saya dan saya juga telah memberi sisa makanan yang menjadi makanan ayam untuk ayam- ayam milik jiran Tok dan Tokki saya.


Saya sangat gembira!


Tetapi, sewaktu hendak pulang, saya berasa agak sedih.


Namun saya gembira semula apabila mendapati sedara mara saya akan datang ke rumah saya minggu depan.


Baiklah, sampai disini saja saya dapat bercerita.
Ummi saya memanggil saya ni.
Jumpa lagi di entri lain.







No comments:

Post a Comment